מזג אוויר חיפה

תוכן עניינים

תחזית מזג אוויר יומית ושבועית חיפה

מזג האוויר בחיפה להיום ו-7 ימים הקרובים

+30
°
C
H: +31°
L: +25°
חיפה
ראשון, 06 אוגוסט
ראה תחזית ל7 ימים
ב' ג' ד' ה' ו' שבת
+29° +29° +29° +28° +28° +29°
+26° +25° +25° +25° +25° +26°

מפת נתוני מזג האוויר בחיפה

Booking.com

העיר חיפה שוכנת לאורך חוף הים התיכון הציורי, חיפה היא עיר שובת לב בישראל המציעה שילוב מושלם של יופי טבעי ועושר תרבותי. מזג אוויר חיפה נעים לאורך כל השנה. מהחופים המדהימים והשכונות התוססות ועד לציוני הדרך האייקוניים והמרחבים הירוקים השופעים, חיפה היא יעד שקוסם למבקרים בכל עונה. הצטרפו אלינו למסע ממושך בין עונות השנה בחיפה, תוך שאנו מתעמקים בטמפרטורות, בפעילויות וברגעי השיא שכל חודש מציג.

אביב בחיפה - אקלים נוח

האביב, ממרץ עד מאי, מביא לחיפה מזג אוויר נוח. עם טמפרטורות הנעות בין 15 מעלות צלזיוס ל-23 מעלות צלזיוס, זהו זמן אידיאלי לחקור את האטרקציות החיצוניות של העיר, לחזות בנופים הפורחים ולהשתתף באירועי תרבות שונים. בואו נסתכל מקרוב על החודשים המרכיבים את העונה היפה הזו.

מזג אוויר חיפה במרץ

בחודש מרץ חווה חיפה מעבר מחורף לאביב. הטמפרטורות מתחילות לעלות, ונעות בין 13°C ל-18°C, מה שמציע ימים נעימים לפעילויות בחוץ. זה זמן מצוין לבקר בגנים הבהאיים, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, וליהנות מהפרחים הצבעוניים שמתחילים לפרוח.

מזג האוויר בחיפה באפריל

אפריל מביאה לחיפה טמפרטורות מתונות יותר, הנעות בין 15 מעלות צלזיוס ל-20 מעלות צלזיוס. העיר מתעוררת לחיים עם חגיגות תוססות במהלך חג הפסח היהודי, המציעה חוויה תרבותית ייחודית. טיילו לאורך הר הכרמל הקסום, המתהדר במסלולי הליכה יפים ובנוף פנורמי של העיר והים התיכון.

מזג אוויר בחיפה במאי

מאי מביא לחיפה אקלים חם יותר, הטמפרטורות נעות בין 18 מעלות צלזיוס ל-23 מעלות צלזיוס. זה זמן מצוין לחקור את היופי השליו של יער הכרמל. בעיר מתקיימת תערוכת הפרחים הבינלאומית בחיפה, המציגה תצוגות פרחים מדהימות המוסיפות נופך של קסם לרחובות.

קיץ בחיפה - חמים ושטוף שמש

במהלך חודשי הקיץ יוני עד אוגוסט, חיפה חווה מזג אוויר חמים ושטוף שמש. עם טמפרטורות הנעות בין 24 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות צלזיוס, זה הזמן המושלם להתמכר לפעילויות חוף, לחקור אתרים היסטוריים וליהנות מאירועי תרבות תוססים. בואו נצלול אל החודשים המרכיבים את העונה התוססת הזו.

מזג אוויר חיפה ביוני

יוני מציין את תחילת הקיץ בחיפה, הטמפרטורות נעות בין 24 מעלות צלזיוס ל-28 מעלות צלזיוס. בעיר מתקיים פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה, המושך אליו חובבי קולנוע מרחבי העולם. אל תפספסו את ההזדמנות להירגע על החופים החוליים של חוף בת גלים או לחקור את עיר הנמל העתיקה עכו, במרחק נסיעה קצרה משם.

מזג אוויר חיפה ביולי

יולי מביא לחיפה מזג אוויר חם ושטוף שמש, הטמפרטורות נעות בין 26 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות צלזיוס. זה הזמן המושלם ליהנות מהאווירה התוססת של חופי העיר, כמו חוף דדו וחוף הכרמל. פסטיבל הג'אז הבינלאומי החיפאי השנתי מתקיים בחודש יולי, וממלא את העיר בלחנים מלאי נשמה והופעות שובות לב.

מזג אוויר חיפה אוגוסט

אוגוסט הוא החודש החם ביותר בחיפה, הטמפרטורות נעות בין 27 מעלות צלזיוס ל-31 מעלות צלזיוס. אמצו את אווירת הקיץ על ידי השתתפות בפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון ילדים בחיפה, אירוע מענג למשפחות. חקור את שכונת המושבה הגרמנית התוססת, הידועה ברחובות המקסימים שלה, חנויות הבוטיק ואפשרויות הסעודה המעולות שלה.

סתיו בחיפה - טמפרטורות נעימות

הסתיו, מספטמבר עד נובמבר, מציע בחיפה טמפרטורות נעימות הנעות בין 20 מעלות צלזיוס ל-26 מעלות. זוהי עונה של עושר תרבותי, חקר חוצות ויופי טבעי עוצר נשימה. בואו לגלות את החודשים המרכיבים את העונה הקסומה הזו.

מזג אוויר בחיפה בספטמבר

ספטמבר מביא לחיפה אקלים נוח ונעים, הטמפרטורות נעות בין 22 מעלות צלזיוס ל-26 מעלות צלזיוס. חקור את סצנת התרבות של העיר על ידי ביקור במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית או במוזיאון חיפה לאמנות. טיילו בנחת לאורך שוק הכרמל ההומה והתענגו על טעמי המטבח המקומי.

מזג אוויר בחיפה באוקטובר

אוקטובר מציע טמפרטורות נוחות בחיפה, הנעות בין 19 מעלות צלזיוס ל-24 מעלות צלזיוס. זה זמן מצוין לחקור את שמורת יער הכרמל היפה, עם מסלולי ההליכה שלה ועלווה הסתיו התוססת. אל תחמיצו את פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה השנתי, בו תוכלו לשקוע בחוויות קולנועיות שובות לב.

מזג אוויר בחיפה בנובמבר

בחודש נובמבר, חיפה חווה טמפרטורות מתונות שנעות בין 16 מעלות צלזיוס ל-21 מעלות צלזיוס. צאו לכפר האמנים הציורי עין הוד, הממוקם בהרי הכרמל הסמוכים, וגלו את יצירותיהם של אמנים מקומיים. חקור את האתרים ההיסטוריים של העיר, כגון הגנים הבהאיים ומנזר סטלה מאריס.

חורף בחיפה - קריר, נעים וקצת גשום

החורף, מדצמבר עד פברואר, מביא לחיפה מזג אוויר מתון ולעתים גשום. עם טמפרטורות הנעות בין 10 מעלות צלזיוס ל-16 מעלות צלזיוס, זה זמן מצוין לחקור אטרקציות מקורות, ליהנות מאירועי תרבות ולהתפנק בתענוגות קולינריים. בואו להתעמק בחודשים המרכיבים את העונה הנעימה הזו.

מזג אוויר בחיפה בדצמבר

דצמבר בחיפה מציע טמפרטורות מתונות שנעות בין 10 מעלות צלזיוס ל-15 מעלות צלזיוס. כדאי לבקר במוזיאון הימי הלאומי או לצאת לרכבל נופי לפסגת הר הכרמל לנוף עוצר נשימה.

מזג אוויר בחיפה בינואר

ינואר מביא לחיפה אקלים קריר וגשום מדי פעם, עם טמפרטורות הנעות בין 9 מעלות צלזיוס ל-14 מעלות צלזיוס. לטבול את עצמך בהיסטוריה העשירה של העיר על ידי ביקור במנזר סטלה מאריס ובמנהרת הטמפלרים. התענגו על התענוגות הקולינריים של העיר על ידי ניסיון של מנות מקומיות בשוק התוסס של ואדי ניסנאס.

מזג אוויר בחיפה בפברואר

בפברואר יש טמפרטורות מתונות בחיפה, הנעות בין 10 מעלות צלזיוס ל-16 מעלות צלזיוס. חקור את התערוכות המרתקות במוזיאון חיפה למדע וטכנולוגיה או לטייל בנחת לאורך טיילת לואי הציורית, המציעה נוף פנורמי של העיר והים. בואו לפסטיבל השנתי לתיאטרון ילדים בחיפה לחוויה משפחתית מענגת.

סיכום האקלים בחיפה

חיפה, עם האקלים הים תיכוני המתון שלה, היא יעד לכל ימות השנה המציע מגוון חוויות למבקרים. מהנופים הפורחים של האביב ועד לחופי הקיץ שטופי השמש, העושר התרבותי של הסתיו, והפעילויות הנעימות של החורף, יש לחיפה מה להציע בכל עונה. בין אם אתם מטיילים בשכונות העיר, שוקעים בהיסטוריה ובתרבות העשירה שלה, או פשוט נהנים מנופי החוף היפים, חיפה היא עיר המושכת את המבקרים לאורך כל השנה. לכן, תכננו את הביקור שלכם בהתאם וצאו למסע מקיף לגילוי הרוח התוססת של חיפה בכל עונה.

מפת המלונות באזור חיפה

 

שאלות נפוצות

מתי הכי כדאי לבקר בחיפה?

הזמן הטוב ביותר לבקר בחיפה תלוי בהעדפות האישיות ובסוג הפעילויות בהן אתם מתכננים לעסוק. עם זאת, עונות האביב (מרץ עד מאי) והסתיו (ספטמבר עד נובמבר) נחשבות בדרך כלל לזמנים הנוחים ביותר לביקור בחיפה.

במהלך האביב, מזג האוויר מתון, עם טמפרטורות הנעות בין 16 מעלות צלזיוס ל-24 מעלות צלזיוס. העיר מעוטרת בפרחים צבעוניים וירק שופע, היוצרים אווירה ציורית. זהו זמן אידיאלי לפעילויות חוצות, לחקור את הגנים הבהאים וליהנות מהיופי הטבעי של הפארק הלאומי הכרמל.

גם הסתיו בחיפה נעים, הטמפרטורות נעות בין 19 מעלות צלזיוס ל-28 מעלות צלזיוס. מזג האוויר נוח, וממטרי גשם מדי פעם מביאים נופך מרענן לעיר. זה זמן מצוין לחקור אטרקציות תרבותיות, לבקר במוזיאונים וליהנות מהאווירה התוססת של חיפה.

אם אתם מעדיפים טמפרטורות חמות יותר ופעילויות חוף, חודשי הקיץ (יוני עד אוגוסט) מציעים מזג אוויר שמשי עם טמפרטורות הנעות בין 26°C ל-29°C. החופים היפים של העיר הופכים פופולריים בתקופה זו, ותוכלו ליהנות משחייה בים התיכון ולהירגע על החופים החוליים.

החורף (דצמבר עד פברואר) בחיפה מתון אך יכול להיות מעט קריר ורטוב יותר בהשוואה לעונות אחרות. הטמפרטורות נעות בין 12 מעלות צלזיוס ל-15 מעלות צלזיוס, ומדי פעם יורדים גשמים. אמנם זו לא עונת השיא של התיירות, אבל החורף יכול להיות זמן טוב לחקור אטרקציות מקורות, מוזיאונים וליהנות מהאווירה הנעימה של בתי קפה ומסעדות.

בסופו של דבר, הזמן הטוב ביותר לבקר בחיפה תלוי בהעדפותיך לגבי מזג האוויר, הפעילויות ורמות הקהל. קחו בחשבון את העונה שמתאימה לתחומי העניין שלכם ותכננו בהתאם כדי להפיק את המרב מביקורכם בעיר היפה הזו.

איך האקלים בחיפה?


חיפה יש אקלים ים תיכוני, המתאפיין בחורף מתון ובקיץ חמים. העיר חווה מזג אוויר נעים לאורך כל השנה, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות בין 12 מעלות צלזיוס בחורף ל-29 מעלות צלזיוס בקיץ.

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בחיפה לפעילויות חוצות?


עונת האביב (מרץ עד מאי) היא אידיאלית לפעילויות חוצות בחיפה. מזג האוויר מתון, הטמפרטורות נעות בין 16 מעלות צלזיוס ל-24 מעלות צלזיוס. זה זמן מצוין לחקור את הגנים, הפארקים של העיר וליהנות מטיולים בגן הלאומי הכרמל.

מה צריך לארוז לטיול בחיפה?

כאשר אורזים לטיול בחיפה, מומלץ להביא ביגוד קל משקל ונושם במיוחד בחודשי הקיץ. אל תשכח לארוז קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש כדי להגן על עצמך מפני השמש. בחורף רצוי להביא ג'קט קליל או סוודר לערב קריר יותר. כמו כן, כדאי להצטייד בנעלי הליכה נוחות, שכן חיפה מציעה הזדמנויות רבות לטיולים רגליים ברחבי העיר.

אז מה היה לנו?