מזג אוויר תלמי ביל"ו

תוכן עניינים
+33
°
C
H: +35°
L: +22°
באר שבע
ראשון, 06 אוגוסט
ראה תחזית ל7 ימים
ב' ג' ד' ה' ו' שבת
+36° +34° +34° +34° +34° +37°
+23° +24° +22° +22° +23° +23°

תלמי ביל"ו ממוקמת בדרום הארץ, העיר חווה אקלים מדברי עם קיץ חם ויבש וחורף מתון. במאמר זה נפרט על מזג האוויר בתלמי ביל"ו בפירוט, חודש אחר חודש, ועונה אחר עונה.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא %D7%9E%D7%96%D7%92-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8-%D7%AA%D7%97%D7%96%D7%99%D7%AA-%D7%99%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%AA-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%AA-%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%AA%D7%99%D7%AA.jpg

דילים למקומות אירוח באזור תלמי ביל"ו

Booking.com

חורף בתלמי ביל"ו (דצמבר עד פברואר) - קר 

תחזית מזג האוויר בתלמי ביל"ו בדצמבר

החורף בתלמי ביל"ו רגוע, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 16 מעלות צלזיוס. תלמי ביל"ו חווה כ-20 מ"מ של משקעים, מה שהופך את דצמבר לחודש הגשום ביותר בשנה. מומלץ ללבוש ז'קט קל או סוודר במהלך היום ומעיל או ז'קט עבה יותר לערב קריר יותר.

מזג האוויר תלמי ביל"ו ינואר

ינואר בתלמי ביל"ו מאופיין בטמפרטורות קרירות יותר, עם ממוצע של 13 מעלות צלזיוס. תלמי ביל"ו חווה רמות משקעים דומות לדצמבר, מומלץ ללבוש ז'קט קל או סוודר במהלך היום ומעיל או ז'קט כבד יותר לערב קריר יותר.

תחזית מזג האוויר בתלמי ביל"ו בפברואר

בפברואר נרשמת עלייה קלה בטמפרטורות, עם ממוצע של 15 מעלות צלזיוס. כמות המשקעים יורדת לסביבות 15 מ"מ והאוויר יחסית יבש ללא לחות. רצוי ללבוש כמה שכבות וללבוש גופיה ארוכה או חולצות עם שרוולים ארוכים, יחד עם ז'קט קל או סוודר.

תלמי ביל"ו באביב (מרץ עד מאי) - טמפרטורות נעימות

מזג אוויר תלמי ביל"ו במרץ

עם תחילת האביב, תלמי ביל"ו מתחילה להתחמם עם טמפרטורה ממוצעת של כ-17 מעלות צלזיוס. מזג האוויר נעים. תלמי ביל"ו חווה בסביבות 10 מ"מ של משקעים במהלך חודש מרץ. ז'קטים קלים, קרדיגנים וחולצות עם שרוולים ארוכים מתאימים בתקופה זו.

תחזית מזג האוויר בתלמי ביל"ו באפריל

באפריל, הטמפרטורה עולה ל-24 מעלות בממוצע. מזג האוויר בדרך כלל רגוע, מה שמאפשר פעילויות חוץ. עם רק 5 מ"מ של משקעים, מומלץ לבוש אביבי כמו חולצות טי, סוודרים קלים וג'ינסים.

מזג אוויר תלמי ביל"ו במאי

חודש מאי מביא איתו טמפרטורות חמות יותר לתלמי ביל"ו, עם ממוצע של 29 מעלות צלזיוס. תלמי ביל"ו חווה כמות משקעים מינימלית במהלך חודש זה, עדיף ללבוש בגדים קלים כמו חולצות טריקו, מכנסיים קצרים, חצאיות ושמלות.

קיץ בתלמי ביל"ו (יוני עד אוגוסט) - חם

תחזית מזג האוויר בתלמי ביל"ו ביוני

הקיץ בתלמי ביל"ו מביא איתו חום כבד, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 33 מעלות צלזיוס ביוני. תלמי ביל"ו כמעט ללא משקעים במהלך החודש הזה. לבשו בגדים קלים ונושמים כמו מכנסיים קצרים, חולצות טריקו, שמלות וסנדלים.

מזג אוויר באר שבע ביולי

יולי הוא אחד החודשים החמים בתלמי ביל"ו, עם טמפרטורה ממוצעת של 36 מעלות צלזיוס. תלמי ביל"ו חווה כמות גשמים מינימלית, ומציעה ימים ארוכים ושטופי שמש לפעילויות חוצות. מומלץ ללבוש בגדים קלים ורפויים.

תחזית מזג האוויר בתלמי ביל"ו באוגוסט

באוגוסט ממשיך החום הלוהט של הקיץ, עם טמפרטורה ממוצעת של 36 מעלות צלזיוס. כמו יולי, המשקעים מינימליים. כדאי ללבוש בגדים קלים כגון חולצות טריקו, מכנסיים קצרים ושמלות קיץ.

תלמי ביל"ו בסתיו (ספטמבר עד נובמבר) - נעים וקריר

תחזית מזג האוויר בתלמי ביל"ו בספטמבר

הסתיו מביא הקלה מחום הקיץ השרבי, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 33 מעלות צלזיוס. מזג האוויר בדרך כלל נעים, אך עדיין מומלץ ללבוש ביגוד קל ונושם, יחד עם ז'קט קליל או קרדיגן לערב קריר יותר. המשקעים נותרים נמוכים במהלך ספטמבר.

מזג אוויר תלמי ביל"ו באוקטובר

באוקטובר, הטמפרטורות מתחילות להתקרר ל-27 מעלות בממוצע. תלמי ביל"ו חווה כ-5 מ"מ של משקעים, מה שיוצר אווירה קצת יותר מרעננת. לבשו שכבות קלות כמו חולצות או חולצות עם שרוולים ארוכים, יחד עם ז'קט קליל או סוודר.

תחזית מזג אוויר תלמי ביל"ו בנובמבר

נובמבר מביא טמפרטורות רגועות יותר לתלמי ביל"ו, עם ממוצע של 21 מעלות צלזיוס. תלמי ביל"ו חווה כ-10 מ"מ של משקעים, וישנה הפסקה מהאקלים היבש. מומלץ ללבוש ז'קט קל או סוודר במהלך היום ומעיל או ז'קט עבה יותר לערב קריר יותר.

סיכום 

מזג האוויר של תלמי ביל"ו עם אקלים מדברי עם קיץ חם וחורף רגוע. באביב ובסתיו ישנן טמפרטורות נעימות, הנעות בין 17°C ל-29°C ו-21°C עד 33°C, בהתאמה. הקיץ חם מאוד, עם טמפרטורות שמגיעות עד 36 מעלות צלזיוס, בעוד שהחורפים רגועים יחסית והטמפרטורות בהם נעות בין 13 מעלות צלזיוס ל-16 מעלות צלזיוס.

שאלות נפוצות על מזג אוויר תלמי ביל"ו

באביב ובסתיו ישנן טמפרטורות נעימות, הנעות בין 17°C ל-29°C ו-21°C עד 33°C, בהתאמה. הקיץ חם מאוד, עם טמפרטורות שמגיעות עד 36 מעלות צלזיוס, בחורף הטמפרטורות נעות בין 13 מעלות צלזיוס ל-16 מעלות צלזיוס.
בתלמי ביל"ו יש מעט מאוד משקעים במהלך השנה, עם ממוצע של 150 מ"מ בלבד בשנה.
מומלץ לארוז בגדים קלים ונושמים למזג האוויר החם והיבש. בנוסף, הביאו קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש כדי להגן על עצמכם מפני השמש החזקה.
כן, תלמי ביל"ו ידועה באקלים החם והיבש שלה, עם גלי חום המתרחשים בחודשי הקיץ. הטמפרטורות יכולות לעלות על 40°C בתקופות אלה.
כן, תלמי ביל"ו ידועה ברוחות החזקות התכופות שלה, במיוחד בעונות האביב והסתיו. רצוי לאבטח חפצים רופפים בזמנים אלו.
הזמן הטוב ביותר לבקר בתלמי ביל"ו הוא במהלך האביב (מרץ עד מאי) או הסתיו (ספטמבר עד נובמבר) כאשר הטמפרטורות מתונות יותר ונעימות יותר לפעילויות חוץ.
תחזיות מזג אוויר באזור